Dag 20 Terug naar huis - Reisverslag uit Poortugaal, Nederland van Herman en Carla Warnik - WaarBenJij.nu Dag 20 Terug naar huis - Reisverslag uit Poortugaal, Nederland van Herman en Carla Warnik - WaarBenJij.nu

Dag 20 Terug naar huis

Blijf op de hoogte en volg Herman en Carla

16 September 2017 | Nederland, Poortugaal

Het zit erop, vandaag weer terug naar Nederland, een lange reis voor de boeg! We konden nog wel op ons gemak ontbijten, voor de laatste keer zo uitgebreid, maar dat is ook wel weer fijn, want na 3 weken raak je toch uitgekeken op de cakejes, croissantjes, pannenkoekjes en omeletten. Daarna nog één keer de zee in en afspoelen in het zwembad, opdrogen op het strand en toen was het tijd om uit te checken om 12 uur. Daarna nog tot 3 uur de tijd voor we opgehaald werden en die hebben we gevuld met strand, zwembad, lunch (met heerlijke pizza's dit keer), douchen en omkleden. Toen zat het er toch echt op en kon de terugreis van 24 uur beginnen. Met zijn elven in een busje naar het vliegveld van Bali voor de eerste vlucht naar Jakarta. We vertrokken om 18:35 uur Balinese tijd uit Denpasar en hadden daarna in Jakarta nog een paar uur tijd voor de tweede vlucht die ons in 13,5 uur naar Amsterdam zou brengen. Wat gelopen, geshopt en rondgekeken en daarna rond 22:45 uur Javanese tijd vertrokken. Morgen nog even een kort verslagje van de aankomst, want dan is het inmiddels zaterdag 16 september en dag 21 van deze reis.