Boston 23 augustus 2016 - Reisverslag uit Back Bay, Verenigde Staten van Herman en Carla Warnik - WaarBenJij.nu Boston 23 augustus 2016 - Reisverslag uit Back Bay, Verenigde Staten van Herman en Carla Warnik - WaarBenJij.nu

Boston 23 augustus 2016

Blijf op de hoogte en volg Herman en Carla

23 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Back Bay

Prima vlucht gehad van 7,5 uur en veilig geland in Boston. Huurauto (Nissan Rogue) bij Alamo opgehaald en toen op pad met de TomTom, die gelukkig precies op tijd ineens de weg wist en ons rechtdoor stuurde. Ingecheckt in het Midtown Hotel en even wat koelere kleren aan gedaan. Daarna met de benenwagen alvast een paar delen van Boston verkend. Wat hebben we zoal gezien: in Back Bay Boston Public Library, Trinity Church, Copley Square, John Hancock Tower. Daarna langs Charles River met the Esplanada naar Beacon Hill en via Public Garden weer terug richting hotel.
Pizza gegeten, nog even wat water ingeslagen, kopje koffie in de kamer gezet en nu helemaal kapot. Het is hier nu 10 uur, maar thuis alweer 4 uur in de ochtend, dus al bijna 22 uur op. Welterusten!

• 24 Augustus 2016 - 09:05

Loes:

Fijn te horen! Hier is het nu bloedheet. Net als bij jullie denk ik. Als ik straks naar buiten loop denk ik: Wauw prachtig ik ben in Boston! Dan leef ik een beetje met jullie mee. (van jou geleerd Carla). Tot het volgende reisverslag. Liefs Loes

• 24 Augustus 2016 - 11:36

Eko Keuvelaar:

Herman, het is in iederegeval een mooie en drukke dag geweest..
    Geniet ervan...:)

• 24 Augustus 2016 - 15:29

Denise:

Leuk! Veel gedaan al op de eerste dag ook! :)